O privire la Nursing ca o carieră


Avem nevoie de mai mulți oameni pentru a alege asistența medicală ca o carieră. Există o lipsă națională, astfel încât alegerea carierei ar garanta angajarea viitoare în afara școlii.
Doar săptămâna trecută, când aveam grijă de un pacient al meu, un doctor a întrebat: "Kim, cum ai decis să devii asistentă medicală?" Această întrebare mi-a determinat să reflectez în aproape 25 de ani și încă mă face să mă întreb uneori. Vezi tu, nu eram unul dintre acele fetițe care voiau să fie asistentă, deși mi-a plăcut cu adevărat asistenta medicală de urgență. I-am spus, "Știi, cred că alăptarea ma ales."
Am explicat că mi-am schimbat calea de carieră anul meu de colegiu. Purtau cursuri pe care le-am găsit interesante, împreună cu "elementele de bază". După un an de neuitat la un plan de grad, tatăl meu și-a pus piciorul în jos și ma încurajat puternic să găsesc o anumită direcție.
Îmi amintesc că am deplasat prin catalogul colegiului și am găsit planul de gradare pentru asistență medicală. Am fost surprins să văd că am luat aproape fiecare curs prealabil, cu excepția anatomiei și fiziologiei. Am aplicat la program, a fost acceptat, iar restul este istorie.
Fiind o asistentă medicală are avantaje reale. Educația continuă este o parte integrantă a majorității profesiilor. Nursing nu este o excepție. Această cunoaștere a salvat viața unuia dintre copiii mei!
Patrick avea aproape 4 ani. Se bucura de o bucată de bomboane de Halloween. Soțul meu îl supraveghea și ma sunat când vedea că Patrick se sufoca. Mi-am dat cele cinci lovituri abdominale ca și cum aș fi făcut-o în fiecare zi a vieții mele, când de fapt nu l-am efectuat decât pe câteva manechine de-a lungul anilor. Acea bucată de bomboane a fost împușcată, la fel ca în videoclipurile pe care ne-ar face să ne uităm. Niciodată nu mai gemesc când luminile cad jos și trebuie să vedem același film de antrenament.
Scrubs
Un alt avantaj al acestei profesii este uniforma. Ce altă profesie vă permite să purtați haine care sunt la fel de confortabile ca pijamalele! Și sunt cu mult mai colorate decât albul decolmat de acum câțiva ani. A trebuit să port un capac de îngrijire cu uniforma albă și furtunul alb și pantofii când eram în școala de îngrijire medicală. Acum puteți să spuneți ce vacanță se află la colț pe baza îmbrăcămintei personalului medical.
O altă schimbare spre bine este că mai mulți bărbați intră în profesie. Cred că a îmbunătățit salariile. Din teamă de a face observații sexiste sau jignitoare, o voi lăsa la asta.
Continuând pe urmele mele.
Astăzi, copilul meu cel mai mare participă la un program de îngrijire medicală. Ea va fi o asistentă medicală în mai puțin de un an. Nu mă îndoiesc că va fi un bun excelent pentru profesie. Ea nu a decis să facă acest lucru ca o carieră până când a fost în colegiu timp de un an.
Alegerea asistenței medicale ca o carieră
Dacă vă placeți să lucrați cu oameni și să îi ajutați în timpul celor mai importante momente din viața lor, atunci nu am nici o îndoială că te-ai prospera în cariera ta de asistentă medicală.

Postări populare